116. Lag en «spis meg først»-boks i kjøleskapet

#116

Jeg så noen som hadde dette i en dokumentar på NRK, og syntes det var en god idé. I en «spis meg først»-boks legges det som er i ferd med å gå ut på dato, eller som blir dårlig raskt og bør spises i løpet av de nærmeste dagene. Slik unngår man forhåpentligvis at noe blir glemt innerst i kjøleskapet, og får mindre matsvinn.

Jeg har derfor opprettet følgende boks i kjøleskapet mitt:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

116. Lag en «spis meg først»-boks i kjøleskapet

Legg igjen en kommentar

