115. Dropp skyllemiddel

#115
(Denne elva har det best uten skyllemiddel…)

Jeg tror ærlig talt aldri jeg har kjøpt skyllemiddel. Da jeg var student tok jeg meg ikke råd, og etterhvert skjønte jeg at det var unødvendig. Hva er egentlig funksjonen til skyllemiddel? At klærne skal lukte parfyme? Det er i alle fall den eneste forskjellen jeg merker med og uten skyllemiddel.

Skyllemiddel er unødvendige kjemikalier i vaskevannet, unødvendig emballasje, tar opp unødvendig plass i skapet, er en unødvendig utgift og er heller ikke gunstig for klærne (spesielt ikke syntetisk tøy, se denne rapporten).

115. Dropp skyllemiddel

Legg igjen en kommentar

