101. Stopp sokker

#101 (1)

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem på fredag var å bytte ut sandalene med farmors strikkede ullsokker. Men tror dere ikke at det var blitt hull i sokkene siden sist! Etter å ha gått med storetåa i friluft i to dager, har jeg i dag tatt meg sammen, funnet fram nål og garn og stoppet sokkene. Det hele tok maksimalt ti minutter, men har gitt sokkene flere år lenger levetid. Og så slipper jeg å fryse på tåa. Bra for meg og bra for miljøet.

Jeg tenkte jeg skulle lage en bruksanvisning for stopping, men 1) bildene mine ble ikke noe fine og 2) søstra mi laget en på bloggen sin for noen år siden. Så da linker jeg heller til den.

 

101. Stopp sokker

En kommentar om “101. Stopp sokker

  1. Så spennende med slike jobbreiser, da! 😀
    Så fint du sier det ikke er for sent å lage såpe. Jeg er jo egentlig klar for min første runde med såpemaking. I morra, kanskje…

    Lik

Legg igjen en kommentar

