76. Ta med spork

_76 (1)

Etter nesten et halvt år med denne bloggen, har jeg kommet fram at det å være miljøvennlig i hverdagen i stor grad handler om å være forberedt. Å gjøre det lett for seg selv å ta gode miljøvalg. Små ting som å ha vannflaske i veska, å alltid ha med bysykkelkort og å ha spisesaker på jobb, er ikke bare miljøvennlige, men også praktisk sånn generelt. Det samme gjelder for sporken, som nå får fast plass i veska sammen med drikkeflaska og kaffekoppen. Kjekt å ha til improviserte måltider, og uvurderlig til grilling i parken!

76. Ta med spork

5 kommentarer om “76. Ta med spork

  1. Jeg vandrer også rundt med vannflaske og kaffekopp i veska. Alltid godt å kunne si jatakk til kaffe, men neitakk til plastkopp. Jeg har en spork et sted. Må letes fram. En veldig god idé å ha spork i veska også. Har du forresten sett at jeg går gjennom punktene i tiltakslista di borte hos meg?

    Liker

    1. Oj, så gøy, det hadde jeg ikke fått med meg! Her ser det også ut til å være masse tips for meg å plukke opp 🙂 Veldig interessant å lese hva du tenker om de ulike tiltakene.

      Liker

    2. …og der er også tiltakslista oppdatert. Så at den stakkars siden har vært forsømt siden tidlig i mai. Håper jeg ikke forstyrrer gjennomgangen din!

      Liker

      1. Fint at du liker det 😀 Var litt redd jeg forgrep meg på bloggen din..

        Ser at du har oppdatert. Det gjør ingenting for meg. Du har jo så mange punkter at det fint å dele opp.

        Liker

Legg igjen en kommentar

