75. Spis deg ut av kjøleskapet før ferien

#75

Om nøyaktig én uke drar jeg på sommerferie, så fra i dag har jeg et selvpålagt forbud mot å kjøpe inn ny mat. Formålet er å få spist opp den maten jeg allerede har, så jeg slipper å komme hjem til sur melk, muggen rømme og en superlang matsvinnliste!

75. Spis deg ut av kjøleskapet før ferien

2 kommentarer om “75. Spis deg ut av kjøleskapet før ferien

  1. Luddig! Selv har jeg «ikke kjøp inn annet enn proteiner» før lønningsdag, skuffer og skap er jo full av det merkeligste som gjør seg godt i diverse 🙂 Sparer penger, og er nødt og planlegge litt, eller kanskje bare lage noe ettersom hva en føler for? En utfordring om ikke annet, og det er jo gøyt 🙂

    PS. Håper du har en fantastisk ferie i vente 😀 xx

    Lik

Legg igjen en kommentar

