72. Ta med spisesaker på jobb

#72Jada, det er søndag, og nei, jeg har ikke vært på jobb i dag. Dette er egentlig fredagens tiltak, men jeg rakk ikke skrive noe innlegg før jeg dro bort for helga, så da kommer det nå i stedet. Tiltaket er å ha mine egne spisesaker ved pulten min på jobb. Kjekt til fredagskake og også fint til et ettermiddagsmåltid eller overtidsmat. Jeg kunne selvsagt bare tatt noe fra kantina, men de blir så sure når de ikke får tilbake dekketøyet sitt, så nå har jeg heller tatt med hjemmefra. Hensikten med tiltaket er selvsagt å redusere bruk av engangstallerkener og plastbestikk.

72. Ta med spisesaker på jobb

En kommentar om “72. Ta med spisesaker på jobb

  1. Dette pleide jeg og gjøre da jeg hadde min egen sitteplass på jobb, men nå er det aldri noe som er sikkert om hvor vi får sitte (mystefystisk system), men heldigvis får vi låne fra kantinen 🙂 Men et godt tiltak er det 😀 Håper du har hatt en kanon søndag og koste deg på tur 🙂 x

    Liker

Legg igjen en kommentar

