51. Spis is i kjeks!

#51

I anledning den første sommerdagen, og «Free cone day«, vil jeg gjerne slå et slag for is i kjeks. Velger du is i kjeks, og sier nei takk til skje, kan du kose deg (nesten) helt uten emballasje! Ellers er det et tips å velge sorbet heller enn fløteis, for egg og fløte er ikke det mest miljøvennlige man kan spise. Når det er sagt, så har jeg ikke tenkt til å helt slutte å spise fløteis (det er jo så himla godt!), men det går an å kjøpe det litt sjeldnere, og heller spandere på seg skikkelig god is når man først skal ha is? Det er i alle fall planen min!

51. Spis is i kjeks!

En kommentar om “51. Spis is i kjeks!

  1. Beste tiltaket 😀 Føler også at det smaker best med is i kjeks. Jeg er en sånn skrulling som synes ting smaker annerledes om man spiser det på forskjellige måter 😛 Som for eksempel kake med gaffel istedenfor skje 😛
    Mmm gleder meg til sommer, sol, og is!

    Lik

Legg igjen en kommentar

