Skvallerkålen er her. Hurra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har gått med nesa ned i grøftekantene på jakt etter ugress i flere uker allerede, og endelig er de her. Velkommen skal du være. skvallerkål! Det er kanskje noen hageeiere som er uenige med meg, men det får så være. Skvallerkål er super mat, og så kortreist som det går an (selv om jeg kanskje ikke vil plukke akkurat den som vokser rett utenfor inngangsdøra). Nå gleder jeg meg bare til brenneslen og vassarven dukker opp; da skal det bli fest!

Skvallerkålen er her. Hurra!

En kommentar om “Skvallerkålen er her. Hurra!

  1. marit sier:

    Bare kom hit for å plukke. gjerne hvert eneste lite blad som dukker opp. Tror det kan bli mange stuinger og supper i løpet av sesongen bare fra min hage.

    Lik

Legg igjen en kommentar

