Grønt

kokebøker

Jeg hadde egentlig tenkt til å holde meg unna mammutsalget i år, men fristelsen ble for stor, og plutselig stod jeg der med en splitter ny kokebok signert Camilla Jensen. Hennes tredje totalt, og også den tredje i min kokebokhylle. Dette er flere enn fra noen annen kokebokforfatter, så det kan tyde på det at disse kokebøkene har noe for seg? Jeg er spesielt glad i den første boka, «Bønner og linser», som er helt nydelig både visuelt og på smak, og som har lært meg det meste jeg kan om bønner. Nå sitter jeg ved frokostbordet med den nyeste boka og gleder meg til å prøve ALLE  oppskriftene!

kokebok

kokebøker

Grønt

2 kommentarer om “Grønt

  1. Åh så spennende! Gratulerer med nytt bokinnkjøp 😀
    Jeg blir alltid så veldig ivrig, og gleder meg til og lage masse nytt når jeg får en kokebok. Takket være den ukentlige middagsplanleggingen min så får jeg faktisk brukt de masse masse også 😀 Det er jo så gøyt! Også er det mye letter når en bare kan finne boken istedenfor og slå på PC’en for og få labbene på oppskriftene 🙂 x

    Lik

Legg igjen en kommentar

