15. Dropp tørkerull

_24 (1)

Jeg har ikke tatt i en tørkerull siden jeg flyttet fra studentkollektivet for drøyt to år siden, og savner det ikke. For å være ærlig husker jeg ikke riktig hva man bruker tørkerull til. Om jeg søler noe fungerer det vel så godt å tørke opp med en klut, og trenger jeg å tørke fingrene har jeg et kjøkkenhåndkle. Til søl som ikke kan vaskes bort har jeg filler laget av gamle t-skjorter. Bonus: Mer plass på kjøkkenbenken!

15. Dropp tørkerull

En kommentar om “15. Dropp tørkerull

Legg igjen en kommentar

