4. Meld deg av reklame på e-post

Når jeg først er inne på reklame, tenkte jeg at det kunne passe med en skikkelig opprydding i innboksen! Hvis man noen gang har kjøpt noe på nett, er sannsynligheten stor for å fortsatt få «gode tilbud» på e-post med jevne mellomrom. For ikke å snakke om tjenester som Groupon eller Let’s deal, som tar over innboksen om man ser bort et lite øyeblikk.

Det er det på tide å gjøre noe med! Reklamepost er «støy» i hverdagen, fører til behov som man ikke visste at man hadde, og unødvendig forbruk. Ja, det kan hende at det er gode tilbud, men ikke hvis det får meg til å kjøpe noe jeg ikke trenger i utgangspunktet. I dag går jeg derfor gjennom alt jeg får av unødvendig e-post, og trykker «meld meg av» og «unsubscribe» til den store gullmedalje!

Om det først er noe jeg trenger, er det tross alt bare et Google-søk unna…

4. Meld deg av reklame på e-post

Legg igjen en kommentar

